دانلود آهنگ جدیدclose
📌ویژگی های نرم افزار CRM آی نوتی :
ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
اطلاعات اضاقي پست ها
پيام ما: اولين نيستيم ولي بهترين خواهيم بود.
تعداد بازديد 67
نويسنده پيام
ipro آفلاين
ارسال‌ها : 13
عضويت: 20 /8 /1396
تشکر شده : 5
💢افزایش فروش

چه کسی است که نخواهد فروش بیشتری داشته باشد، افزایش فروش به پارامترهای مختلفی وابسته است. به طور قطع یکی از عوامل مهم برای افزایش فروش شناسایی رفتار مشتریان، داشتن نظم در تعامل با مشتری و پی گیری است. نرم افزار #CRM آی نوتی کمک می کند تا از اولین ارتباط مشتری، اطلاعات را ثبت کنیم و مرحله به مرحله با مشتری پیش آییم. قابلیت تحلیل اطلاعات و یافتن علل عدم خرید مشتری کمک می کند تا بتوانیم با تعریف کمپین های مناسب، مشتریان از دست رفته را جذب و مشتریان خود را راضی نماییم.

💢بانک اطلاعات مشتریان در #CRM
✔️بانک اطلاعات مشتریان خود را ایجاد کنید

به عنوان یک کسب و کار هوشمند اولین کاری که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری بایستی انجام شود، جمع آوری، طبقه بندی و به طور کلی مدیریت اطلاعات مشتریان است. طبیعی است که شما علاقه مند هستید بدانید چه شرکت ها و اشخاصی تا کنون با مجموعه شما در ارتباط بوده اند. از اطلاعات متداولی مانند نام، تلفن و آدرس که بگذریم هر کسب و کاری اطلاعات متفاوتی را در مورد مشتریان خود نگهداری می کند. برای یک شرکت ساختمانی که برجهای لوکس می سازد اطلاعاتی نظیر شغل و سطح تحصیلات مهم است. برای یک آژانس مسافرتی اطلاعاتی نظیر تعداد افراد خانواده مهم است. برای یک وارد کننده قطعات صنعتی اطلاعاتی نظیر کد اقتصادی و شناسه ملی مهم است. در نرم افزار سی آر ام آی نوتی شما براحتی می توانید فیلدهای اطلاعاتی مورد نیاز خود را اضافه و فیلدهای کم کاربرد را حذف کنید.

💢تقویت حافظه کسب و کار
✔️با نرم افزار مدیریت مشتری حافظه کسب و کار خود را تقویت کنید

تا کنون چند بار برای شما اتفاق افتاده که فردی که با مجموعه شما تماس بگیرد و اعلام کند که قبلا هم تماس گرفته و کارشناسان فروش با عرض شرمندگی عذرخواهی کرده اند که او را بیاد نمی آورند و از عبارتی نظیر من تازه به مجموعه آمده ام. احتمالا یکی دیگر از همکارانم قبلا با شما صحبت کرده اند و ... مشتری بینوا باید همه اطلاعات قبلی را دوباره ارایه کند و درخواست خود را تکرار کند و چه بسا به طور کل از خرید منصرف شود چون مجموعه به او بهای کافی نداده است و او را بیاد نمی آورد. نیروی های فروش با کسب و کار شما پیمان اخوت نبسته اند که تا پایان عمر کاری خود با شما همکاری کنند. قطعا نیروی های بازاریابی و فروش هر مجموعه ای در گذر زمان تغییر می کنند. اما راه حل چیست؟ راه حل استفاده از نرم افزار #CRM است. در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آی نوتی تمام ارتباطات با مشتری قبل از خرید، در حین خرید و حتی بعد از خرید قابل ثبت و نگهداری است و زمانی که مشتری تماس می گیرد، صرف نظر از اینکه قبلا چه کسی با وی صحبت کرده است، شما همه سوابق او را در اختیار دارید.

دوشنبه 29 آبان 1396 - 01:23
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده از این مطلب : 1 کاربر از ipro به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: inoti-admin /
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :